Ønsker du å bli del av en nasjonalt voksende bedrift, forankret i den lokale kulturen? Med 35 ansatte, mer enn 900 varer på lager og over 370 fornøyde forhandlerkunder over hele landet, er Rindalslist stolt leverandør av Norges beste utvalg i listverk. Og nå håper vi også du vil bli en del av oss, som vår neste ordre- og kundebehandler.
Vi søker deg som er engasjert og nøyaktig, med et skarpt øye for detaljer. Med din løsningsorienterte innstilling er ingen utfordring for stor eller for liten. Du bør ha gode datakunnskaper, og trives både selvstendig og i samarbeid med andre på kontoret. Men aller viktigst er en kundevennlig og serviceorientert tilnærming.
Som ordre- og kundebehandler vil dine hovedoppgaver være ordremottak, nøyaktig oppfølging av ordre fra mottak til levering, samt bistå vårt salgsteam med viktig salgssupport – alt fra din egen kontorplass hos oss. Her blir du møtt med et trygt arbeidsmiljø, kompetente og hyggelige kollegaer, konkurransedyktig lønn, og en god pensjonsordning.
Søk på stillingen innen 24. oktober ved å sende din CV og søknad til geir@rindalslist.no.
Har du spørsmål? Ta kontakt med Geir Nergård, driftssjef geir@rindalslist.no mobil 90920876 eller Hege Gåsvand, daglig leder hege@rindalslist.no mobil 92699450
Rindal ligger i Trøndelag, 95 km sør-vest for Trondheim. Og grunnen til at Rindalslist får levere til så mange kunder over hele landet, er at alle her vet hva som forventes av oss. Forbindelser som kommer på besøk, snakker mye om den positive kollegiale og faglige tonen vi har her hos oss. Det er derfor vi tenker nytt hele tiden. Det er derfor vi klarer å holde det vi lover. Det er derfor vi klarer å hjelpe en kunde i beit. Og det er derfor vi bruker så mye tid på å lytte til forhandlerne våre og kundene deres. Vi hører ofte «det er noe med Rindalslist» – noe udefinerbart som gjør oss til en litt annerledes samarbeidspartner for kundene våre. Egentlig tror vi det er et resultat av den lokale kulturen.
Les mer om historien til Rindalslist